2009-11-05
 15:35:09

Svin Vaccin

Klockan 2 idag gick jag Isabell och Sara
till vaccin stället. Fy fasen vad nervösa vi var!
Isabell fick sitta med mig (A) haha <3
Efteråt kändes det som att de var de enda rätta.
Ligger man i riskgruppen, tkr jag att man ska ta den.

Tror du inte på sprutor? Att alla sprutor vi
tagit sen vi var små var i onödan?
Nehe du, vi hade nog bara varit halva befolkningen om
vi inte hade tagit dom.. å P-sprutor? De kan jag själv
säga, att de fungerar!

Denna veckan har jag hört många liknelser om svininfluensan
& vaccinet..  " Jag kan lika gärna bli påkörd av en buss "
Men jaha, så trevligt för dig!
Då idiotförklarar man ju bara sig själv.. Att inte ta vaccinet
när man är i riskgruppen är samma sak som att
gå över ett övergångsställe när det är RÖTT och du VET
att de kan komma en buss när som helst å ta dö på dig.
Dumma barn, skärp er <3

Marcus tog den igår, å han har bara lite ont i armen :)
Synd att du inte kunde komma på kalaset igår! <3

Jag har skallebank. Så jag ska sätta på en film,
äta lite smörgåstårta sen igår å bara tare luungt!
och SJÄLVKLART, tänka på dig david <3


David Jonsson

Fusk jag vill också ha smörgåstårta! Tänker på dig med Ida <3<3



PUBLICERAT: 2009-11-05, 15:54:01 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Den finns i kylen ;)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: