2009-11-27
 23:49:34

Sleep tight

What am I to you?


Mikael Q

My everything baby ;)

Hur mås de?


Ida

Men ojdå, charmknutte!

Jag mår fiint! Lite trött dock! Själv?

Förresten, när pallar du din rumpa hit? :)

pussen


Nicklas

Såg ditt inlägg på facebook ;D

Ska inte småflickor som du vara

i sängs vid denna tiden? ;)


Ida

Åh nej, läser sånna som du min blogg :|

Äsch skojja! Vadå småflickor? Du är bara

2 år äldre än mig >.<

jag HAR en säng iaf, de har inte du :D


Nicklas

Självklart stumpan! Så ofta

jag hinner och kan. Jag har faktiskt en

säng nu, köpte en ny förra helgen!

Kom och prov sov vet jag!


Ida

Hahaha, de vill du va..

Pedofil varning där, GUBBE ;D



Ska nanna loppelåda nu! natti natt <3


CcCcCcC

awh hjärtat mitt!

Du vet vad du är för mig!

ALLT och lite till <3


David Jonsson

Kan inte skriva det med ord:P <33



PUBLICERAT: 2009-11-28, 15:20:22 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Carolina <3<3<3



David <3<3<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: