2009-11-18
 22:33:30

Lil mama


Innan tyckte jag denna låten var, konstig ;s
Men nu tkr jag den e ganska.. söt? :S

Har sett ett par bra filmer nyligen
så jag tänkte dela med mig..

 Nyckel till frihet, Mycket bra! Djup film

 No Reservations, en sån film man mår bra av. Mysig!

 OneLastThing, handlar om en kille som är döende
och kommer med en sista önskan.. trodde de skulle vara en riktig
fjortisfilm, men den var bra! Lite bölig i slutet kanske..

Några andra ni MÅSTE se är:
The proposal, såg den på bio SJUKT rolig
Hangover, såg den med på bio, också sjukt rolig
Public enemy, så där! Lite väl mkt killfilm för min smak kanske..
Butterfly effect, du måste vara liiite smart för att se denna
men den är riktigt bra!
The ugly Truth, såå himla bra xD feel good film..

Några lite äldre, som ni MÅSTE se:
A Walk to remember
The Notebook
Make it happen


David Jonsson

Nyckeln till frihet är skitbra:) A walk to remember med! helvete va ja grina:P The butterfly effect har jag på datorn alla 3filmerna men har av ngn anledning inte sett dom än:P <3



PUBLICERAT: 2009-11-19, 09:15:27 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

a walk to remember är verkligen en grinar film! sicken kärlek!! uff, se butterfly den är bra :) <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: