2009-11-25
 14:29:18

Julpynt!

På söndag är det första advent..
Seriöst!! De går så himla fort! jag har precis
julpyntat mitt rum :D Skulle göra de på fredag
men eftersom jag inte stack till praktiken imorse
så gjorde jag de idag. Hade cp ont i huvet imorse "/

Så nu hänger stjärnan i fönstret och dom röda
stjärnorna hänger på väggen. Min stora
nalle som jag fick av Johan har tom. fått en tomte luva xD
Ska försöka hitta en röd matta :D

Snart kommer pappa å hämtar mig..
Pappa å Linnea ska ta sprutan, sen ska vi hämta
emma å sen ska vi åka å kolla på en utförsäljning
av underkläder i viken! Inte för att jag behöver mer underkläder
>.< Men ändå :D de e kul! Å senare ikväll äre kör <3

För nån vecka sen när jag tog sprutan sa alla i min
familj att ingen skulle/ville ta den.. Nu helt plötsligt äre
bara Emma som inte tar den. Mamma, förstår ni ju vrf
hon tar den.. Pappa tar den, för när han blir sjuk blir
han jätte kass, precis som jag! Å linnea.. hon e bara ung xD

David :*


David Jonsson

Åh jag vill julmysa med dig Ida:) <3

Haha hos mig är det ingen julstämning alls:P



PUBLICERAT: 2009-11-25, 16:16:49 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: