2009-11-04
 16:32:52

Ida 18 år!

Vet ni vad? (A) Idag fyller jag 18 år :D

Idag hade vi bara en lektion!
Efter den stack jag å Dessan till Folkets hus,
för 3e gången. Vi sökte efter Björn som innan och ÄNTLIGEN
var han där.. Vi fick hyra lokalen för endast 3000kr!
Så himla glada vi blev, nu är de problemet löst!
Efter de ringde Dessan direkt till sin Pappas chef
och frågade om han ville sponsra oss med 3000 kr,
till lokalen och de ville han :D SÅ SKETA GLAD IDA BLEV DÅRÅ! hah <3

Sen stack vi till simhallen och simmade lite, sen solade vi.
Jag brände mig i huvet "/
Sen stack vi å lunchade på pastamannen (A) asusual.
Seeeeeen stack Jag till jobbet å jobbade en timme.
Känns lönt säger ni? 350 kr säger jag :D

Kom nyss hem. Ska in i duschen, sen ska jag hjälpa mammsen
med smörgåstårtorna.

IDAG ÄR EN BRA DAG!
Jag har hittils fått 58 grattis sms,
44 logg inlägg/status kommentarer på facebook och ett par på Bdb
Tack för de era underbara sötnosar <3

vet ni vad? Idag är det bara 16 dagar kvar till
New moon premiären (A) BOKABOKABOKA!


Marcus

Grattis älskling <3


Ida

älskling? ;o xD

Tack Marcus <3


David Jonsson

Haha grattis på dig din skånska tok :D <33



PUBLICERAT: 2009-11-04, 17:35:56 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

igår kallade du mig "icke svensk"

å idag blev jag en skånsk tok :O

Dumming!!! <3<3


David Jonsson

men gumman du är ju min lilla skåningtok (A) <33



PUBLICERAT: 2009-11-04, 21:05:18 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: