2009-11-14
 22:09:02

I hope you know..

.. that this has nothing to do with you

Jag är motiverad.
Jag ÄR motiverad.
jo, de är jag.

Känner mig, upptagen och oplanerad.
Eller jag gjorde! Sitter ensam hemma, alla andra
är på olika ställen. Linnea är hos pojken sin, Emma
på kalas/fest och mamma och pappa är hos grannarna
med alla andra grannar och partajar.
så här sitter jag.

Tittade på en film innan och unnade mig att cykla till
Bennys och köpte en kebabrulle (A)
Efter kände jag mig.. emh, mätt och som sagt oplanerad
När ska jag ha tid att jobba? När ska jag ha tid att träna?

Jag gjorde ett jävla schema :O Det är inte likt mig
gott folk. Jag gillar inte att planera mina veckor.
men jag ska prova fram till Lovet :)
De där med träningen ska bli skit kul! Har skaffat
gym kort på samma ställe som Dessan och Marcus.
I torsdags var jag där med Marcus
och i fredags var jag där själv och gymmade. De funkade skit bra!
Där finns ett tjejgym också (A)
Men ja, alla säger att man inte ska gå från 10% till 100%
DET SKITER JAG I! Jag gör de jag tkr e kul! Ni säger att man
tröttnar.. Inte om man är motiverad och trivs med de.

Vill ni se idas schema? De e så att jag har ett par hålor
i mitt skolschema, de e drf vissa tider e vid 10 osv. +
att jag slutar tidigt onsdagar och fredagar :)

IDAS SCHEMA:

Måndag : träna 10.15-11.15
Tisdag   : Jobba 15.00-18.00
Onsdag : träna 10.30-11.30 ( simning lr gym) jobba 13.00-17.00
Torsdag : träna 10.15-11.15
Fredag  : träna 12-13  Jobba 13-17

1 timme 4 dagar i veckan, de e väll inte så jävla jobbigt?

Helgen vill jag inte planera. Kanske jobbar lite
och passar på å träna, men inte alltid.



Linnéa sis

så sjukt vacker du är ida :$


Carl

Visst är hon!!


Ida

Tack syster <3



Carl, skaffa ett liv ;) <3


Linnea G ;)

jag håller med Ida!! är man motiverad så är man! och det är skitbra med schema ju! you go girl :D


Ida

Tack Gustiis :D <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: