2009-11-27
 11:07:43

Freedagsmys

Hejsan.
Praktiken går bra!
I tisdags höll jag på att svimma när jag såg en
hemodialys. Bokstavligen!! Glömde andas xD
Igår fick jag göra ett venprov, vilket inte alls gick bra >.< uff
Får ha nån jag kan öva att sticka på, frivillig?

Emh.. En Kille.. vet nog inte vad han sysslar med.
OH påtalomkillar, jag har fått en stalker :| allvarligt.
Skit obehagligt..

Snart kan jag börja smsa igen :D SMILE!
Kmr bomba er allihop :*
Carl har nog inte fattat de där, han smsar sms med
frågetecken precis som om jag skulle svara xD miffade pojk <3

Nu ska jag in i duschen, sen ska jag äta frukost å se klart på min
film och sen ska jag till jobb :) Frida Thell ska dit kl 15.00 så
jag måste ju se hur de går :D


I WOULD DO ANYTHING FOR YOU...


David Jonsson

Hihi det är jag som är din stalker;) <3



PUBLICERAT: 2009-11-28, 15:18:54 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

hahahahaha! Knappast!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: