2009-11-23
 21:34:28

första praktikdagen

Hejsan!
Idag var jag på "första praktik dagen".
Det gick bra, tycker jag. min handledare heter Marita
och är 23 år gammal. Jätte trevlig! Hon verkar verkligen bry
sig om att man är där, inte som surtanterna i äldrevården precis..

började kvart i 7 ochh kom hem vid 4.
samma tid imorron.. Koommer somna :( usch!!

Jag har lärt mig att göra inbakadfläta på mig själv :D
Imorron blire praktik sen jobb nån timme.. ska
försöka träna på onsdag.. vill hinna träna mer!!!
Cp praktik..

Saknar dej :)


Marcus

Vem saknar du ?


David Jonsson

Hoppas praktiken går bra:) Och jobbet också:) Och att jag får träffa dig snart(A) <3



PUBLICERAT: 2009-11-24, 11:17:32 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
D one

Ja förutom att tala om surtanten i receptionen på sjukhuset >.< haha! xD <3


Ida

Marcus; saknar många just nu.. saknar dej och din familj, saknar Emma L och Jonas, saknar TANJA framförallt..



David; Tack hjärtat! Det gick bra idag, förutom att jag höll på å svimma.. bokstavligen och bildligt xD vi SKA ses snart <3



Dess: HAHAHAH! Hon dampa idag igen, pallar inte xD

Jag och sara gick runt på sjukhuset och sjöng lite idag, de var super mys! Imorron äre vår tur :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: