2009-11-05
 22:57:59

Favorit Elev (A)

Idag kallade min rektor mig för sin favorit elev :O

Stod med Josephine, Isabell och Sara har jag för mig
så kom Gunnel vår rektor på skolan och sa till mig
på skämt efter att vi alla hade tagit sprutan
" så skönt å se att de var så många av mina elever som
överlevde sprutan idag"
åsså blev jag sådär hisspig eftersom jag har oroat mig
som sören för den där jävlans sprutan!
Så vi garvade lite, å hon sa att hon visst att hon kunde
skämta med mig, " du är ju trots allt min favorit elev"
haha, lide glad man blev då :D:D


kom nyss hem ifrån VIP på väla med systrarna.
Mellan 20.30-23.00 tror jag dom hade öppet.
Skit mkt folk! Fick köpt ett långt linne, jeans
leggins, en ring och en mascara :) För mindre
än 400 kr :D liide glad man blir då!!

  Ida & Linnea <3


David Jonsson

Vika söta systrar:D <3



PUBLICERAT: 2009-11-06, 09:24:37 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Tack :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: