2009-11-17
 19:49:23

En helt ny värld

Jag kan visa en värld
vacker bländande härlig
säg om du ska vara ärlig
har du drömt om den ibland?
Jag kan lära dig se, bortom magiska under
oförglömliga stunder om du flyger bort med mig
en helt ny värld!



Var på gymmet igår, ska dit imorron igen!
Har träningsvärk på insidan av låren som F.A.N
Idag hade vi.. Lindrande vård och Sjukvård
Jag, Tobias, Johanna och Jimmy improviserade ett
rollspel xD tack vare mig, när dom andra visade sina
så kom jag med en ide som var ganska enkel, så
vi slapp göra de efter jul, jippy! Jag är skoltrött.

Från och med nästa vecka ska jag vara på praktik
i 4a veckor. Mitt sjukvårds betyg är nästan helt beroende
på hur de går.. uff! Å jag har ingen lust alls att gå upp tidigt
på morgnarna och ta bussen, å sluta sent.. UFF!!


David Jonsson

Vad fin du är Ida:) <3



PUBLICERAT: 2009-11-17, 20:50:29 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Vad fin du är David <3


Anonym

men ida va fan :D /jack


Ida

Förlåt Jack :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: