2009-11-18
 19:47:46

Du är inte värd de..

Idag har jag varit duktig ;D hah!
Har varit i skolan, varit på gymmet, varit på jobbet
OCH jag har städat rummet!!

Det blåser som sören ute..
Regnar också "/ Datorn stängs då och då
bara för att de blåser så mycket, usschh!!

Först.. skrev jag ett helt inlägg om dej.
Men vet du vad? Du är inte värd det :S
Mina läsare vill inte höra hur mina så kallade
" BÄSTA VÄNNER" Bär sig åt, för då kommer dom tro
att jag.. jag vet inte vad dom skulle tro.
Vill bara säga en sak, Äkta vänner vänder inte ryggen till
när man vet att sin bästa vän mår dåligt. Fail på dej.
ska vi vara ovänner i 4a veckor nu? Soohtjoffrääs.

PEACE


CcCcCcC

Kan hon börja på D?

Sicken fitta isåfall..



Ses i helgen? Vill prata med min lilla snotta <3

I will always be a shoulder you can cry on <3


Ida

Amen kalla henne inte för fitta :(

Hon e min vän, vi är bara ovänner för

tillfället..



lskar dej <3


Ida

Svar till D one:

Tog bort ditt inlägg eftersom jag inte vill

att alla ska veta om de som hände förra veckan.



Jag mår inte så bra.. Det är för mkt nu,

så minsta lilla som irriterar mig eller

gör mig ledsen är För mycket.

Jag har inte orken kvar längre.. Vill bara kidnappa David, låsa in mig på rummet å stanna där i nån vecka.. Praktiken kommer bli min DÖD.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: