2009-03-11
 17:50:15

Musik är min drog

Mitt huvud bankar, det gör både ont och jag har 1000 tankar.
Slutade kl 4 idag, det SUGER! :@

Hade Svenska hela förmiddan, jag å Dess skrev en artikel om " affärer som säljer ut tobak till mindreåriga"
De som är komiskt, kan jag inte skriva.. men berättar gärna :)

Träffade Donatello på lunch rasten, trevligt! Men frös som fasen!
Har haft huvudvärk hela jävla dan :( Så jävla jobbigt!
Hade matteprov i 2 timmar efter lunchen, och med huvudvärk och utan mat i magen
så är det inte lätt att koncentrera sig. suck! Vet inte om det gick bra eller dåligt...

Åh, är sällskaps sjuk! xD <3 Så om du har tråkigt, så slå en pliing :D
Imorron åker Dessan till Egypten :( Kul för henne! Men tråkigt för mig (A) Vem ska nu underhålla mig?
Älskar dej Snäckan! Åh nej, det e praktik imorron. Ta mig där ifrån -.-
En annan sak som är förjävligt, är att mina hörlurar är sönder! Lånar Emmas sålänge, men är desperat efter nya!

Btw, jag badade igår. mysmys!bbbbbbbb
När jag gick ut ur duschen såg jag marsvinet som låg ovanpå kaninen och sov, HAHAHA, så jävla gulliga!
Hej Donatello :)

Dear ladies/gentlemen, don't be afraid
We are here to ease your pain
Let it all start with a song
Then I'm sure we'll get along


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: