2009-03-31
 18:48:39

En vanlig jävla tisdag

Men hej.
tänkte dela med mig av de jag har garvat åt mest på sista tiden.

1. När vi skulle hem från Lund så skulle Yasmina lösa sin tåg biljett
i en såndär automat. När hon stoppar in 100lappen så rycker ju maskinen
till sig pengen, och Yasmina blev så jävla rädd att hon ryckte bort handen och det
såg ut som att hon trodde att maskinen skulle dra in hela armen xD HAHAHAH! det såg as kul ut.

2. När vi skulle rasta Yasminas hund och köpa godis på TH så gick hon och Sebastian
på en sidan av gatan och jag å Sten på andra. När vi skulle gå gick det förbi 3 st invandrar killar
på Yasminas sida, och hunden började skälla som en galning. ( Hunden är liiiten och ser ut som en
miniatyr av en pitbull?!) Men en av dom där killarna blev så JÄVLA räädd att han hoppade 4 meter ifrån
hunden. HAHAHAHAHA det såg skit kul ut! Så rädd han blev. Fick as ont i magen så mkt som jag å
Sten garvade xD Han killens kompisar mobbade skiten ur honom sen.

3. När en viss person hoppade 1 meter av rädsla av en skräckfilm, HAHAHAHA

4. När Marcus Pettersson blev så jävla rädd av en skräckfilm så han kramade
isönder alla popcornen som låg i skålen, HAHAHA!

Fan vad jag tkr det är kul när andra blir rädda? HAHAHA, åhfan! det är de bästa som finns ;)

En annan sak:
5. Igår när jag sa till dom andra " Hallå, är inte Dessan lite extra snygg idag? ;) "
Då sa MY: " Jo, det är nästan så att man blir kåt"
HAHAHAHAHA, hon såg så jävlans seriös ut! hahahahaha


Vi hade Matteprov idag, och det gick väll bra.
Sen har det inte hänt så mkt.. jo, träffade Marcus en stund.. vi pratade.. typ!
SNART är det PÅSKLOV :D bara imorron kvar juu!
Längtar tills på fredag :$ Då ska jag på daate, HAHAHA, date. fan va fult.

Vad händer på Påsklovet?
Jonas kommer hit :D <3<3<3


Tobbe

Du ska träffa mig på lovet ;)


Ida

okej xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: