2009-03-30
 21:13:28

30/3-09

Sitter vid Linneas dator, för min är upptagen.
Vi överför musik från min dator till ett Stort Usb som sen ska in i Pappas dator.
Pappa, kan jag få din Plattskärm? Du kan få låna den när du behöver den :D Flirt flirt!

Idag har vi bara haft naturkunskap och Matte, tråkigt värre -.-
Men var med Dessan. Och det gör ju alltid stämningen något bättre ;D
Hon bjöd mig på fika från Expresso. Känner mig som en jävla snyltare,
men hon vet att jag bjuder tillbaks när jag kan! Ska vi säga nästa vecka? :)

GRATTIS SOFIE PÅ 18ÅRS DAGEN! (L)

Ååååh, snart är det påsklov! Bara 2 dagar kvar för mig :D wiippii!
Men vi har matte prov imorron. Mindre roligt!
Ser dig varje jävlans dag, suck!
Åh förresten!! jag måste baka imorron eller på onsdag igen, hjälpa mig? :D

Så, vad händer på lovet? hitta på nått? :D <3
Tobias? ;) <3


Affe B

flirt flirt hjälper inte :-))

men jag ska se vad jag kan ordna.


Jonas

vi kommer ner på påsklovet ;)



PUBLICERAT: 2009-03-31, 12:20:39 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Ida

Ja, och då ska jag träffa dig :D:D:D:D:D:D:D Och Emma! <3


Sofie

Tack Ida <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: