2009-03-26
 15:32:36

26/3-09

Praktiken idag, ja ni vet vad jag tycker om den.. Fick sticka vid tjugo i 12, eftersom jag skulle gå till
sjukgymnasten. Det gick väll bra där.. Hon masserade, as skönt! Och jag ska tänka på hur jag sitter.
Mamma å pappa stack för nån timme sen, till spa. LYX! Men med all rätta.

Imorron ska jag till praktiken igen. Sen ska jag till stan å köpa nått till Emma, sista minuten eller vad?
Sen på kvällen äre
feeest hos Yasmina! Nice nice! Wanna come? ;)

Va händer i helgen annars då?
Fasen, ensam hemma på lördag.. VAD GÖR JAG!?
På söndag ska vi fira Emma :) med mormor, å andra gäster.


I could make you happy, you know!

gggg

I would love to say I'm ready
Just to tell you where I'm headed
I've seen better days
When tomorrow used to follow a command of some kind
I don't want no pity
All I really need is steady peace of mind sometimes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: