2009-03-25
 19:13:07

25/3 - 09

Studiebesök idag igen! På Atmos, där drop in var innan..
Vid Sundspärlan xD Det var väll roligt, roligare än lektioner iallafall.
Efter lunch hade vi matte, ovanligt? Sen hade vi handledning.

Har haft huvudvärk hela dan som vanligt. Har haft det i snart en månad.
Ska till sjukgymnasten imorron. Får se om de fixar sig..
Efter skolan kom mamma å hämtade mig för vi skulle äta på väla.
Jag tog en Kyckling sallad från Grafitti :) as gott! men så mycket maat xD
orkade typ hälften.
Kom nyss hem :) ska glo lite på tv å sånt med
mammsen och pappsen sen, å bar slappa! är så trött.

Imorron ska mamma å pappa på Spa, å kommer hem på fredag.
Lyx! Men de behöver dom :)


Emma fyller 20 på fredag! och då ska jag hem till
Yasmina och Feeeesta :D wiieh! Var på " vuxnas apotek" innan xD
Praktik imorron. Ta mig därifrån? snälla!? Får huvudvärk bara jag tänker på det.

Joooaaaakiiiim, my friiiend <3 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: