2009-03-19
 13:02:39

19/3 - 09

I could make you happy, you know.
Delad glädje är dubbel glädje.
Delad lycka är dubbel lycka.

Idag var jag på praktiken i 3 timmar idag, sen slapp jag skitet.
Nej, men personalen är lite, konstiga ;s
Har haft as tråkigt idag.. har vilat, suttit ute i solen, har hjälp mamma
lite i trädgården, och nu sitter man här.. igen!
Halv 5 ska jag på piano, och efter det har vi kör..

Någon som kan tänka sig att följa med mig till the tivoli
ikväll? Vill inte gå själv, å se när Diluted spelar.. Någon?-.-
Nej, trodde inte det heller..

Är glad, men ändå inte.. Fan, Dess kan du komma hem nån jävla gång?
Behöver någon att prata med, sånt som man bara kan prata med dej om, typ (A)
You know ;)
Men orkar inte vänta längre -.- Men ja, vi ses ju imorron :) wiiih!

Alla såkallade vänner, lever ni?
Eller äre jag som är för upptagen? med att ha så lite
som möjligt att göra? btw, Tack för senast Carolina, <3

Jag tkr om dej, men samtidigt hatar jag dej.
Underhåll mig!


Mina ögon kan tindra
Mina läppar kan le
Men sorgen i mitt hjärta 
Kan ingen se..


vuiii



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: