2009-06-25
 00:17:30

VÄÄRME!

Visste du att:
- Så fort du lägger upp en bild på internet, så är
den inte din längre.
- Om du raderar en bild ifrån internet, kommer den
alltid att finnas kvar där ändå.

Läskigt eller vad ;s

På midsommarafton kommer jag ihåg att
några av de vuxna pratade om bloggare.
De förstod inte hur man kan blogga. "Alla kan ju läsa om ens privata liv"
Emh. Ja, men man bestämmer ju själv vad man vill skriva om?
Jag skriver om mitt liv, men jag skriver ju inte om de som är personligt :S
hur tänker folk ibland

Idag tog jag bussen hem från Marcus vid 2 tiden.
när jag kom hem, tog jag snabbt på mig bikini och la mig
i solen :D badade en del också. Så himla skönt!

Saknar dej redan Marcus


Marcus

Jag saknar dig också älskling <3<3 FAN , det är ju helt tomt här hemma nu utan dig hjärtat... Kom hit med dig ;) men , vi ses ju på lördag :) - Love Ya ///Din Marcus <3


Michelle

hihi =)

jadå, det är bra här! :D själv med?



PUBLICERAT: 2009-06-25, 10:50:03 | URL: http://michellabella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: