2009-06-11
 17:14:04

Sommarlov!

Skolavslutning i skolan idag,
vi sjöng en del, hade nån tävling, fikade och kramades.
Alla fick varsin ros av lärarna också.
Sen satt jag med Johanna och Marcus och åt pasta ;D gotte!
Hahahah Johanna, min lilla gök <3

När jag skulle ta bussen hem så frågade
busschauffören mig " till mig" med världens största leende
och tittade på rosen, jag skrattade bara och sa tyvärr inte.
När jag sen satt på bussen tänkte jag på vad jag skulle göra med den
där jävla rosen, så när jag skulle hoppa av i Hasslarp så gick jag
fram till busschauffören och gav honom rosen och sa trevlig sommar ^^,
Han blev skit glad, hahahah!
När jag hade hoppat av vinkade han as mkt, lawl! Så sa en invandrar kvinna:
" nu kommer han få problem när han kommer hem när han har fått en ros av en
så söt tjej"
Hahahaha, jag skrattade bara å sa " hah,de hoppas jag verkligen inte"

Sen kom mamma å pappa å hämtade upp mig i hasslarp, å vi åkte till väla.
Där köpte jag en vit tunnika :) och sen fikade vi. namnman!

Någon som vill hitt på nått? <3


Michelle

ja, precis :( Men det blir väl fint någon gång. hehe :D

Det är väldigt skönt iaf, men kan inte fatta att vi redan har sommarlov, tycker ändå det gått riktigt snabbt! :)



PUBLICERAT: 2009-06-11, 17:38:19 | URL: http://michellabella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: