2009-06-07
 11:34:17

Nagelförlängning, typ.

hejsan :)
Det känns lite konstigt att skriva när man han
längre naglar än vad man brukar ha, men de funkar ;D
Var hos Teresia igår och gjorde v naglarna, och hon var jätte duktig!
Det tog 2 timmar, men de kändes som 30 min typ.

Efter det åkte jag hem till Marcus, behövde hjälpa av hans mamma xD
Sen åkte vi hem till herr och fru Snygg, Dvs Marcus mormor och morfar ;D
Där får man alltid god mat, och jag fick det jag ville ha (A) planka!
Så jävlans gott!! <3

Sen tittade vi på film :) Halva Cujo xD sen somnade jag...

Vill ni se hur naglarna blev?


Tack för igår Marcus <3


mariana DG

sjukt fina naglar (:



PUBLICERAT: 2009-06-07, 18:19:20 | URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Marcus

Tack för att du finns älskling <3 Vet inte vad jag skulle gjort eller hur mitt liv skulle sett ut utan dig gumman <3 Du har förändrat mitt liv fulständigt till de bättre älskling <3 Jag hade jättemysigt igår och min mormor & morfar tyckte att vi skulle göra om det snart igen ;) hehe , min pappa har tjatat om hur fint ditt hår har blivit och hur det passar dig ända sen han kom upp till mormor innan :P Dina naglar blev jättefina ( Nu får jag passa mig så du inte kniper/river mig :P ).



Kocham cie Ida <3


Ida

Hahahaha, så söt du är älsk <3



PUBLICERAT: 2009-06-07, 22:41:25 | URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: