2009-06-02
 15:12:32

Ännu en rubrik som jag inte orkar döpa

Vet du hur det känns å va hemskt jätte mycket nervös?
Jag gör! Det är hemskt! Man kan varken äta eller tänka.
Och jag har en jävla förmåga av att börja skaka som om jag hade parkinson.
Skit kul! Och efter de att man börjat skaka, så blir man varm, eftersom man blir generad.
ÄNNU HEMSKARE.. Orka va nervös! :@
7 gånger i mitt liv har jag varit Hemskt nervös. Usch!

Första gången jag skulle träffa Johan,
Första gången jag skulle träffa Marcus,
Första gången jag skulle träffa Johan efter det att vi gjort slut.
När jag skulle spela piano för hur många människor som helst.
När jag skulle sjunga solo för hur många människor som helst på Gottwalds.
Första dagen i 1an på gymnasiet.
och idag.

Idag skrev jag en bok recension om Anne Franks dagbok.
Ärlig som man är, så skrev jag till min lärare att den sög ^^,
Kallar honom för Hasse Basse ( Hans ) och han kallade mig för Ida Pida igår ;o

Sen på eftermiddagen, efter det att jag blev dissad, så spelade vi
brändboll på idrotten ;D vi vann ;) Jag, Nale och Teuta var dom enda
i vår grupp som gjorde hel varv. Lide duktig är man!

Nu ska jag plugga. Jippi -.- sen ska jag ut och slänga mig i poolen, och SEN
ska jag åka och hämta min epilator (A)
Och sen ska jag på piano övning. :)

PUSS PÅ DEJ SÖTBOLL :*

It doesn't really matter what you say or do
I want to spend each moment and each day with you
Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only wanna be with you

I wanna hold you so hear me out
I wanna show you what love's all about
Darlin' tonight
Now I've got you in my sights


Carl

Jag då?


Ida - кäяℓєк σ¢н нσѕтα кαи ιитє ∂öℓנαѕ

Ja, vadå du? Jag träffade dig första gången på en fest, de var väll inge nervöst? xD



PUBLICERAT: 2009-06-02, 18:40:03 | URL: http://idabarnholdt.blogg.se/
Rita

Ja, jättekul med konsert! :)

Lyssnat nånting på Anastacia?



PUBLICERAT: 2009-06-02, 18:58:40 | URL: http://ritas.blogg.se/
antonia c nilsason

hehe nej det e inte den med blommor men de e den andra röda...

ja den e väll bra bara att min e på lagning hehe men den var jätte bra men eftersom jag pajjade den så e den på lagning...<33



PUBLICERAT: 2009-06-02, 20:34:01 | URL: http://tolka.blogg.se/
sofie

jag var nära på att göra en xD !!


Ida - кäяℓєк σ¢н нσѕтα кαи ιитє ∂öℓנαѕ

hahaha, nääära ja ;)



PUBLICERAT: 2009-06-02, 22:12:03 | URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: