2009-06-05
 14:25:54

5/6 - 09

Det blev inge väla med syster idag, för hon e sjuk :(
Får ta de nån dag nästa vecka istället..

Vad händer idag då?
Ska plugga.. eller försöker plugga, men det e inte så lätt
när man har en jobbig 9 veckors valp hängande efter sig..
Var ute med henne innan, i 20 minuter.. men vill hon kissa? neej!
Så när vi kommer in, springer hon till mitt rum och kissar på mitt golv.
MEN TACK TAIGA!


Vad händer ikväll då?
Vet inte ;s Emma ville att jag skulle följa med henne till topspin i äholm,
men orkar man det efter allt stud? Vill egentligen bara titta på en kass film xD

Nu small något i varldagsrummet -.- får väll gå å kolla vad Taiga gör..

BTW, dessa sötnosarna fick jag av Becca idag (A) TACK SÅ HEMSKT MYCKET!


Det första jag gjorde när jag kom hem var å provade alla, och ALLA, exakt
ALLA, passade ;D


Emma

oj, vad många! ;p



PUBLICERAT: 2009-06-05, 15:25:27 | URL: http://eemmaviktoria.blogg.se/
Emma

Klart du ska med!!



PUBLICERAT: 2009-06-05, 16:56:40 | URL: http://kaerleksbarn.blogg.se/
Elin

JÄÄVLAR! lyx unge !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: