2009-07-11
 20:46:11

fun fun.

Hejj
åhh, tjejer 1000000 TACK FÖR IGÅR!
Har inte haft så kul på länge! Man har alltid roligt med er ;D
Dess, har verkligen saknat dej! puss på dej hjärtat!
Och Yasmina, det finns ingen roligare än dig att bli full med!
HELL YEAH!


Först klockan halv 6 mötte jag Benny på knutan. Han skulle
ge öl till Dess, sen kom Dess och då gick vi å åt.. en ostburgare -.-
Sen stack vi hem till Yasmina. hahahha Yasse var redan lite dragen,
så vi hängde på henne. För att komma igång, körde vi klassikern "jag har aldrig"
Sen dansade jag och Dessan x) och sen vid halv 10 drog vi ner i stan..
Vi träffade Jonte och hans vänner, trevligt trevligt!
Sen drog vi till gröningen, där träffade vi massa 93or som var emh.. pussugna? ;s
HAHAHA, Yasse då! En av killarna kom fram och sa till henne "jag tkr inte om blondiner"
Sen gick han fram till mig å sa " så fint hår du har! Så fin du är, får jag strula med dej?"
Började fan asgarva.. liksom, det var killar för min systers ålder. uääk? xD

När vi sen började bli trötta stack vi till Mc donalds igen, Dessan var hungrig..
Dom andra stack så småningom hem, så det var bara jag å Dess kvar.
När vi sen stod mellan knutan och terminalen kommer nån jävel springande
mot mig och vrålar nånting, och rister i mig. Höll på å DÖ! bokstavligen!
Det var Benny.. fy fan vad han skrämde mig!!! Usch xD
Sen följde Dess och Benny mig till min buss, och då sa Benny att han
tyckte att jag var vacker, lol.

På bussen träffade jag Jonas, Adam och några tjejer.. Dom pratade lite
men jag var as trött, så pallade knappt svara, snällt xD
Men när jag gick av bussen knackade Jonas och vinkade hej vilt. lawl!

Ajja, vi hade as kul iallafall. Så tack så hemskt mkt för de <3

Gammal bild, från en annan feeest. Sten och Yasse <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: