2009-02-19
 11:47:32

Sportlov

Nu är vi tillochmed över mitten av sportlovet, och det känns
som att jag inte har gjort ett skit! För helgen räknas ju inte..

Ska ut och gå en runda snart, och sen ska jag dammsuga nedervåningen.
Kl 17.00 ska jag på piano övning, och kl 18.00 kanske man kikar inom fritidsgården? 
Usch! Det känns verkligen dötråkigt att Marcus är i Spanien!
Men han har köpt en fin silver ring till mig (A) Längtar tills jag ska få den :D

Är extremt jätte irriterad på min Kamera. Bilderna har sträck i sej :S
Och jag kan inte ta ljusa bilder, för då ser man inte ett skit -.-
Lagning?

Btw. jag saknar inte skolan, men jag saknar vännerna :) :*



You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I, don't wanna wake up from you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: