2009-02-23
 14:55:01

Ny renoverad!

Såja, nu har man gjort en lite mer personlig blogg :) Har fixat den själv!
Liite duktig är man väll!?


Idag är jag "ledig" ifrån skolan. Vi har såkallade självstudier.
Sicken träningsvärk jag har idag! I armarna, benen och magen.
Marcus lärde mig några, as jobbiga "tränings metoder"
Skulle plocka ur diskmaskinen innan, det gick knappt!

Åhh, igår fick jag en jätte fin ringa av Marcus som han köpte
till mig i spanien, som en försenad alla hjärtansdag present (A)
Den är i silver, och har en blå sten. Skit fin! tack älsk <3
Och, den passade perfekt, fastän att vi inte visste måttet.

Vad händer?
25/2 - Dessan fyller 18, GRATTIS!
7/3 - 20 års fest för Emma å Lina
14/3 - ENSAM HEMMA, partii? ;)
27/3 - Emma 20 år, grattis!!
28/3 - Ut med Marcus, Emma etc. ?


You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing
So fine this day
all your problems has gone away
But tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay


Linnéa Syrran

Din blogg e så fin så att man vill äta upp den :D<3


C

Så fin blogg hjärtat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: