2009-02-20
 12:44:50

HoneyBuunn (v.

Mamma väckte mig innan kl 10 idag, bara för att jag skulle följa med och handla.
wihu! Det känns som att jag går i sömnen fortfarande.. Men men!
Sen när vi kom hem, bad hon mig fixa film till henne å pappa,
så gjorde jag det.. men nej, då kommer hon å klagar på att
det ser förjävligt ut på mitt rum!?
Ja, men ska jag städa eller fixa film? jag har inte 1000 armar..
Det var ffs bara 3 hårspray ett par byxor och 4 gosedjur på golvet.
nej men shit, helvetet bröt ut. Hon smällde i min CP DÖRR som vanligt
och 1000 saker föll ner på golvet, men tack så jävla mkt!
Sist trillade mitt fat ner som jag hade fått av Emma, men det ersatte hon inte -.-
Idag gick nästan min DKNY isönder, å då hade jag dampat!

Ajja, igår var väll en mys dag. Eller inte!
Var ute och gick, damsög, var på pianoövning och träffade Niklas å Marcus ^^.

Idag, va fan händer idag?


-.-


Natalie Andersson

Vilken fin blogg du har :D älskar din visningsbild verkligen! :D Kram



PUBLICERAT: 2009-02-28, 21:39:20 | URL: http://frookenandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: