2009-02-16
 22:37:56

Ensam..

Gud.. Idag skrev jag 3 sidor i min dagbok..
Har så jävla mkt känslor... tyvärr kan jag inte skriva allt här
för det är liiide väl personligt -.-

men det känns som att jag inte har någon att prata med..
inte om riktigt, RIKTIGA känslor.. ;s Känner mig as ensam!
Marcus är i spanien, å vår lilla inneboende har åkt hem. De suger! kanske inte för honom, men för mig..
Nu har jag ju ingen att ha kul med.. Jo, Linnea e ju hemma :)

Men, har så jävla många tankar.. om just detta..
vet inte varför :S egentligen borde jag inte bry mig, eller jo
men ni fattar inte ändå.. för det e mellan mig å ja typ. min dagbok?
jag menart, fuck den som läser min dagbok -.-'

I Fredags kom Desideria hit, och firade alla Hjärtans dag med mig och vår
inneboende som heter Marcus :) vi hade super mysigt..
å i dag var vi på väla, + min lilla syster..
Marcus P, vi saknar dej redan.


Dalarna;)

tuur att jag flyttar ner snart! :) kraaam emma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: