2009-02-21
 18:18:00

Cv

Är irriterad.. Sitter å skriver mitt Cv som jag ska lämna in.
Och nu behöver jag pappas hjälp. Vill att han ska läsa igenom det
så att det inte ser allt för tokigt ut, och sen fattar jag inte de där med
Personligt brev !?
Så jag ber om hjälp, men nej.. Dom sitter å tittar på film.  SER JAG VÄLL!?
" Jag hjälper dej imorron"
men vafan, de e NU jag behöver hjälp.. nu sitter jag med skitet, å då vill jag
bli klar med det också. GAH!

Vaknade vid 11 idag.
Gick ut och gick en runda, hann inte ens äta frukost efter för då skulle vi till mormor.
Har satt ett kryss på varje hand nu, som påminnelse :) Om att
jag inte ska äta godis, lr kakor :D inte för att jag äter så mkt :S men ändå!
Ska se hur länge jag överlever :)
Var ute och gick en runda efter maten också, inte så länge.. men ett tag :)
känns skönt!

Ska väll snart se på melodifestivalen, suck!?


Emelie Holmström

Jag kan hjälpa dig. påminn mig på msn nästa gång bara så kollar vi på det :). <3



PUBLICERAT: 2009-02-24, 00:26:32 | URL: http://emelieholmstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: