2009-12-15
 18:56:48

Whatcha Say

Hejs!
Fattar inte folk:
Vad som är mitt är mitt!
Vad som är ditt är ditt!

Nån jävla knarkare stal vår ena bil inatt.
Mamma anmälde den stulen direkt när
vi märkte det, dvs jag å pappa kl 6 på imorse.
En man ringde och berättade att en okänd bil
stod utanför hans tomt. i BJUV. Trött man blir..
Så jag, mamma å pappasen var nyss och hämtade
den. Han/dom som hade tagit den hade fått
igång den med en skruvmejsel. så de e förstört.

Annars har jag bara varit på praktiken och tränat.
Fick se ett ultraljud på ett hjärta :) Spännande!

hahaha, har jag glömt berätta om min hörselskadade vän?
Annars berättar jag igen.. Förra veckan gick jag in på
toa för att hjälpa en gammal man. När jag kom in, tittade
han på mig med sina stora ögon och sa: SÖTNOS! och gjorde
sånna "puss ljud" med munnen. Hahaha! Så himla söt han var!
Saknar honom faktiskt! Man får liite flirtiga kommentarer ibland
En gubbe sa för nån dag sen " Sicken grann tös! Om de hade
varit på min tid, hade jag lagt in en stöt för längesen!"


Gölligt! Denna veckan är min sista vecka.. Deprimerande :S
Kommer sakna stället men inte tiderna xD uff!

Min mys låt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: