2009-12-07
 19:54:39

Uff

Asså jag pallar inte xD
Idag fick jag se en ECT behandling.
De e när en patient är sövd och får ström i hjärnan.
Det ser ut som om den får ett epelepsianfall.
Ganska läskigt faktiskt..
De hjälper människor som är jätte depprimerade och
personer som lider av psykos. Spännande!
Skulle kanske valt Psykiatri ändå? >.<

Jag är jätte trött.. Börjar kvart i 7 å är inte hemma
förens klockan 5. + att jag hann träna en timme..
Så jag slutade lite tidigare idag (A) Vid 3 :)

Jag vill se film. Titta me mig?


Anonym

ECT är heeeelt sjukt. Haha. Fy fan, det är värsta behandlingen. Biverkningarna som kommer efter några behandlingar är ju inte så trevliga. Tur att man bara tar till ECT när ingenting annat fungerar! Men varför var du med på det? :)


Ida

Jag har praktik på sjukhuset,

så jag får se lite olika saker.

En patient på min avdelning skulle

på den behandligen, så jag hängde på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: