2009-12-14
 21:55:06

Keep on going,

Hejs :)
Idag var en.. ganska tråkig dag!
Var hos tandläkaren och lagade en tand, jag HATAR
tandläkaren, seriöst. Jag klarar inte av att ha 1000 saker
i min mun. de gör ju skit ont :S Jag får hål i tänderna
bara för att jag äter mycket frukt.. kul, får väll sluta med de då>.<

Blev ingen träning idag, bara för att jag var tvungen
att åka till tannaplågarn. uff!

Ist provade jag massa massa kläder som låg i garderoben.
Mest "finkläder" Som jag knappt visste fanns :O
Hahaha,  MEN de slutade med att jag ändå trivdes bäst
i mjukisbyxorna och slappelinnet. haha! Älskar mys <3

Denna månaden har jag loosat nästan 4 kilo. å mer skare bli!!
De e inte de att jag inte trivs med mej själv, men vill
bli hälsosammare och jag tkr om att träna på gymmet.

mjuukiis <3


Linnéa

:$<3


Ida

vad? :O


Linnéa

Du är så sjukt fin Ida :$

stolt att ha dej som syrra (A)<3


Ida

Smörarn :O va äre nu du behöver? ;)

nej skojja, älskar dej syster <3


David Jonsson

Träna bara inte bort hela dig så du försvinner :) <3



PUBLICERAT: 2009-12-15, 16:06:10 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Ingen risk :P <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: