2009-12-31
 16:48:18

Gott nytt år <3

Imorse.. eller i förmiddas åkte jag
och pappa till helsingborg för att titta
på en dator. Vi skulle hämta upp tapper så
att han kunde följa med och titta på den. ( He's a geek) hah.
Så ringde pappa han som sålde datorn, mej men då
hade han åkt till bjuv till sin bror.. och Tapper hade inte
så mkt tid, så han kunde inte följa med. Ofta man
åker någonannan stanns när man har bestämt tid
och plats med någon? Suck.
Så vi åkte till bjuv, å ja.. jag har fått en dator iaf.
Så ska försöka fixa internet och så imorron, för
de har jag inte tid med nu :) Nu äre bara en ny
skärm jag behöver. sen är jag nöjd!

Nyår ikväll. Ska firas hemma hos Malin :)
Sen blire till att sova där. Så ja. GOTT NYTT ÅR <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: