2009-12-22
 20:33:39

And the truth, you know love is all we need!

We can't go on
Pretneding day by day
That someone, somewhere will soon make a change
We are all a part of
God's great big family
And the truth, you know love is all we need


Niklas. Du betyder så himla mycket!
Du har funnits där i nästan hela mitt liv
och det uppskattar jag verkligen! Hoppas allt löser sig,
finns här för dig <3 å vi ska ha kul imorron :D:D
Andra.. som inte förstår hur man engagerar sig.
Jadu.. ibland orkar jag inte ens bry mig, and its sad.
Cuz I do love you.

Imorse gick jag upp sketa tidigt. USCH!
Först färgade jag håret på mamma, å sen skyndade
jag mig till bussen för att möta Dessan i stan. Vi skulle
träna. Men det slutade asusual med att jag fick träna ensam.
Visst, de e gött! Man gör som man själv vill, och kan vara
tyst och tänka. Men ändå. Blev något besviken.
Sen kom jag hem.. pysslade här hemma, städade
och annat kul >.< Vid 6 tiden tok snöade det,
så jag gick ut med Taiga och lekte i snön. haha!
Så jävlans söt hon är! Vi kastade snö å gjorde en snögubbe
& en snölykta. MYYS!


Så lyckligt lottad jag är. Jag hatar att jämföra mig
och mitt liv med andra. Men kan inte låta bli.
Jag har världens bästa familj och vi har kul tsm!
Vi spelade spel tsm nyss, och imorron ska vi till danmark.
Jag älskar min familj mer än något annat. Drf tkr jag också
om att vara hemma. Någon, som jag känner.. är aldrig hemma..
Undra vrf..

SARA! Min gudomligt underbara vän.
Du får mig att må bra, du är en så fiin person
ska du veta! Man kan inte bli arg på dig. You are alot
like me. Planerar efter planer. HAHA! <3

David, saknar ord för vad jag tkr om dej. <3

Send them your heart
So they'll know that someone cares
And their lives will be stronger and free
As God has shown us by turning stone to bread
So we all must lend a helping hand
 

 


David Jonsson

"sketa tidigt" Haha du är för go Ida;D puss på dig finaste!<33



PUBLICERAT: 2009-12-23, 12:39:34 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

haha, tack du <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: