2009-08-05
 23:33:58

seg dag.

halloo.
Dessan sov ju hos mig inatt, myspys!
vi vaknade vid halv 11. åt frukost och lite sånt :))
Sen gick vi till bussen vid halv 1 nånting, lämnade henne där..
Hahaha, fick hennes ciggpaket, bara för att hon inte vill att
Benny ska se att hon röker (A) xD fy dej dess ;o
Tänkte ge de till Niklas, men nu när jag vet vafasen han
håller på med när de gäller min syrra så kan han fara och flyga!
Så hon får väll tebaks de när vi börjar skolan lr nått..

Btw, vår blåa cykel blev stulen igår.. ställde den vid bussen, och hade inget lås..
Så den stod inte kvar när jag kom hem. Trevligt område där vi bor, äre inte?

Nu ska jag sova, puuuhh! nattinatt <3
 


Marcus

<3<3<3<3


Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

jordnära & riktigt bra! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: