2009-08-24
 16:57:52

Projektarbete

Hej alla underbara läsare!
Igår hade jag över 200 läsare, ojoj!


Idag var det vår första riktiga dag i skolan som 3or!
Det känns jätte konstigt att säga så.. vi 3or.. vi var nyss 1or!
Men iallafall! Dagen började med teckenspråk!
Så härlig lärare! Yvette heter hon, skit rolig och underhållande ;D
Tills på torsdag ska vi ha lärt oss alfabetet på 20 sek!
Tur för mig som redan kan mitt för och efternamn :D

Sen klockan 10-halv 1 hade vi håla.
Men det gör inte mig och Dessan nånting, vi underhåller oss själva!
Vi åt på pasta mannen, och sen tog vi "plojj foton" haha, som hon skämdes!
Men inte jag inte! man ska bjuda på sig själv ;D

Klockan halv 1 började vår första projekt och företagande lektion.
Där har vi vår underbara engelska lärare Catarina och en ny lärare som
kallas Vicky. Hon är helt okej hon med!!
Först kom Skolsköterskan och berättade att vi ska ta svininfluensan sprutan.
Sooho?
Sen kom rektorn och berättade om val och pengar typ, haha!
Tur att hon tog upp de.. för mina val stämde inte ;s dom hade skrivit upp
mig på historia och inte engelska B, vilket är fel! så det blev ändrat!´Piiuuh!
Sen började lärarna berätta om projektarbetet, hur de ska vara uppbyggt osv.
Först hade jag och Fisiferia ingen aning om vad vi vill göra.. sen fick vi ideen!
Vi ska göra en välgörenhets konsert :D Där vi ska bjuda in massa "talanger"
som ska uppträda! som musik, dans, komiker ja allt som tillhör underhållning!

Känner mig riktigt exalterad nu :D De ska bli riktigt kul att hitta sponsorer osv.
Pappa ska höra med Mattias som jobbar på The Tivoli om vi kan vara där,
eller någon annan lokal? Sen äre bara till att fixa och dona! SOOHO!

Dessan, du är min bästa vän! jag älskar oss <3


ida

jag var en av alla dom :) det är mysigt här inne :)



PUBLICERAT: 2009-08-24, 18:19:34 | URL: http://ccardigan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: