2009-08-25
 21:42:53

mysdag med Dess

Hej hej ;D

Nu ska ni få veta hur kuligt jag och dessan hare när vi är tsm.

Igår när vi satt å åt frågade jag henne: ska jag ha uppkavlade eller
nerkavlade armar på tröjan? så sa hon "Nerkavlade..
Men om jag hade fått bestäma så hade du tagit av den:) "
HAHAHA. kan misstolkas :D

Idag följde jag med henne hem efterskolan :))
Vi satt på tåget i 30 min och pratade om vårt projektarbete.
I tankarna är vi nästan redan klara :D skit härligt skare bli!!

när vi kom hem till henne gick vi till affären och köpte bröd å lite godis :D
När vi kom hem igen skrev Carro å frågade om vi ville följa med henne
till simhallen. Så vi tänkte vrf inte? Så Vi gick.. de var SKIT LÅNGT XD
Dagens motion hade fan räckt med vägen dit.. tog en hel evighet!
Men, vi kom fram.. simmade i typ en timme å sen solade vi solarium :D
Jag brukar alltid sola med underkläder, men de skulle man tydligen inte göra här
Så jag brände rumpen som FAN XD och fick fina ränder i armhålan,.... vackert! hehe

imorron börjar man klockan 08.15 med engelska.. och slutar dagen klockan
10.15! LÖÖNT! hahaha.. sen ska man hem, ut med vovven och sen in till
Stan igen å gå på bio med min älskade Dess, vi ville så gärna se
The proposal, så de blir den imorron :D
å på fredag vill Ante bjuda mig på bio (A) De blir massa mys denna veckan :D

De gillar vi!!!

Du och ja Dessan, du och ja!


Linnéa sis

Ni 2 är sjukt underbara tjejer <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: