2009-08-23
 17:22:06

Grr

Sooohoo!

Jag orkar inte vara ensam här hemma. hitta på något?
Mådde inte bra imorse.. nu äre lite bättre, tack å lov. Men skulle ju varit med Ante
idag.. får bli nån annan dag!
Idag har jag ist. rensat poolen, badat, letat efter mitt pennskrin som jag
aldrig hittade, så fick köpa ett nytt på ica maxi >.< kul liksom, nu ska jag ut
å gå en runda med Taigis!

På tisdag ska jag till tandläkare ;( kmr säkert få laga bara för att jag
är skit rädd för äckel tandläkaren. GAH ska bita henne i fingrarna om de gör ont >.<


Imorron, ska vi köpa bil :D
Tisdag morron, tandläkare.. efter skolan ska jag hem till Dessan och sova där,
På onsdag ska jag va med Sten och kanske Yasse? :D
På Torsdag börjar kören igen, måste säga att jag inte kan på torsdagar juu. ufff!
På fredag.. vad händer på fredag?

Jag sa att jag hade varit med om värre, men de har jag inte!  Im an Idiot



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: