2009-08-30
 15:10:17

Bio, Ullared, Sjuk

Hallelåja!
I Fredags bjöd en uuuur gullig kille vid namnet Anton
mig på bio! Andra gången ;$ Vi såg en film som jag tror heter typ
Inglorius Basterds? Den handlade om Judar typ.. Den var väll sådär :D
Eller ja, Filmen var rätt kass men sällskapet var bra (A)

Kom hem vid 1, då låg systra min och snarkade på en madrass
på mitt rum. Haha! <3 somnade vid 2, å gick upp vid halv 6 >.<
Vi åkte till Ullared :D trodde att jag skulle få sova i bilen påvägen
upp.. men nej då, inte när mormor är med. Hon hämtar ju ffs knappt
luft mellan varven hon pratar xD Så pregade in ipoden i öronen å lyssnade ist.
Men ja, nu är jag 2200 kr fattigare :D Fick köpt massa fint! 4 klänningar, 2 tunikor
2 tröjor, 1 par jeans, jacka, smink, hår saker, smink väska, sportbag, mössor,
vantar, scarfsar, underkläder, twilight böcker, duscha saker åh ja.. kmr inte på allt xD

Idag, vaknade jag as förkyld.
Klarar inte av att va med så mkt folk på en gång.. Får alla smittor
på en gång, haha! kasst.. Så om nån jävel bar på svininfluensan där igår
så har jag den nu, ;O haha, nej skämt å sidor.. hoppas jag..

Ska glo på en film å mysa under täcket. mår skit!
  < - kände för att lägga upp en bild på mitt lilla
hjärtagull <3 SÄSSY DESSAN <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: