2009-04-04
 22:47:54

våår vääder!

Så himla skönt väder det har varit idag!
Har tillbringat den största delen utomhus men min bok :D
Den handlar om en tjej, som har "typ" samma bekymmer som mig, men 10000 ggr värre.
Och det e alltid kul å läsa om, för då känner man sig i underläge! ;)

så jädrans härligt! Vi har grillat idag, såå goott! Det har man verkligen längtat efter!
Sen var jag, Emma och Linnea ute och gick en låång rund :) Emma fotade en del ^^,
Vi tittade på hästapollarna i hagen i Aldalen. Skiiit fina!

Jag hatar Ipred lagen. Thats it -.-

Hoppas det blir lika fint väder imorron också :D
För om det fortsätter så här så kanske man sätter upp poolen
om nån vecka ;) men det e ju fortfarande - grader på nätterna -.-

Nu, har Pappa och Micke Spelning i helsingborg.. för nån fack förening.
Håller tummarna för att allt ska gå bra! ( Jag vill låna din Plattskärm!!!!)

Jag älskar dej Marcus.. Men ibland känner jag mig så himla rädd..


Marcus Boysen

Jag älskar dig ida av hela mitt hjärta ! ! ! oroa dig inte allt kommer bli mycket bättre i fortsättningen baby <3<3<3


Bengan,

Ja, det var skit nice väder igår!

Men idag gömde sig solen.



Allt bra med dej? puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: