2009-04-22
 21:04:08

MysIda

Såg Benjamin Buttons otroliga liv igår, väldigt speciell, men så sjukt bra!
Igår orkade jag inte skriva, men jag var med Marcus. Vi var ute och gick och tittade på film :)


Idag, kom elever från PS till vår skola, vi redovisade om rökning för dom.
Det gick väll bra? :D
Kom hem, var as trött.. vilade en stund, sen kom resten hem.
Var ute å gick i 45 min nyss, så skönt! älskar detta vädret!
Åh, jag älskar röd grape :D så sjuukt gott :D surt och gott (A)

Mina pengar e slut på mobilen. har spenderat dom på David denna månaden xD
Får ladda på med fria sms snart ;/

Mamma ringde till en kennel igår :D
Vi ska titta på en liten vovve på söndag :D Som är 4 veckor, MYYYYS :D

Carolina och Elin mobbar mig ;o dom kallar mig för MYSIDA numera :*
Bara för att jag skriver mys MINST en gång i typ varje inlägg.

För er som inte visste det.. så föddes jag med Konginital Hypothyreos.
Ni behöver inte ens söka efter det på google, för det finns inte med där.
SÅ jävla ovanligt är det :)
Anyway. Så läste jag lite om det, i min bok.. Och när jag läste en sak höll
jag på å gå under. Jag läste att sånna som Jag kan få det svårt att skaffa barn.
Trög som man är, så läser man inte vidare, utan får panik och mår psykiskt dåligt
i 5 min innan man börjar läsa visare.. å där stod det, att med hjälp av den medicinen
som jag knaprar, så är det inga problem. :D


Linnéa

mysigt att du skriver mys tkr jag ^^ mysida :*

hahah , duktig du e som först inte läser vidare. fasst det vill man inte när man läst ngt sånt :S


Ida

Eller hur. fick ju panik xD

Ja, mysida :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: