2009-04-14
 22:16:57

Universeum i Gbg

Idag var vi på universeum med klassen :) Vår skola
hade vunnit lite pengar, så dom var så snälla å la de på oss ^^,


Bussen till gbg gick kl 10 och vi var framme kl 12.30.
( Jag å Dessan var as trötta, så vi somnade på bussen dit x) Hade lagom ont
i nacken när jag vaknade -.- OCH Johanna tog jätte fina bilder på oss när vi nanna )

Då fikade vi och låste in våra saker i skååp.
kl 13.30 fick vi en guidad runda av några elever från Nv
som visade oss runt och berättade om tobak etc. intressant? vettifan..
Det tog typ en timme.. Sen hade vi fritt på Universeum :D
Jag, Dessan, Johanna och Tobias gick en rund på hela stället..
Vi såg hajjar, fina fåglar, fula fiskar och gjorde massa roliga expriment :D
Exprimenten var roligast xD Orkar jag skriva om dom? är as trött -.- Kom nyss hem ju "/
Så nej, orkar inte :D kanske nån annan gång..
Men, åk dit ;) det e faktiskt intressant och roligt :D
Btw, Tack Tobias för att du bryr dej.. Det betyder!! Mitt lilla kräk <3

"jag gör allt för mina vänner, men ingen gör nånting för mig" - Jo, jag märker det...

Jag älskar dej Marcus (v)

Take A Bow - Rihanna <3
Ordinary People ( Johnny Douglas Radio edit)  - John Legend <3
Kids - MGMT <3
Crack The Shutters - Snow Patrol <3
Why Can't I? - Liz Phair <3
Sök upp dom på Spotify ;)


Nallen <3

Wwiihu. Första kommentaren :D

Vad kul att ni hade kul i gbg!

Men synd att du inte kunde svänga inom mig;)

puss på dej hjärtat


Marcus Boysen

Jag älskar dig också gumman <3 Jag ställer upp för dig vad det än handlar om älskling!!! Puss på dig min kära <3<3 /// Din Marcus <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: