2009-04-15
 22:40:24

Mammas födelsedag!

Grattis mamma på födelsedagen!

Imorse, ville jag allt annat än å gå upp från sängen.
Fy! Det kändes hemskt "/ Frös och var jätte trött!
Men man var illa tvungen.. Dagen började med religion.. vi såg två as sega
filmer om Buddhismen. Sen hade vi grupparbete om rökning..
Och kl 2 var jag på skolkonferans. Gjorde bort mig så in i helvete.. men heter man Ida Barnholdt så gör man.

Nu ska jag erkänna något.. Ja, jag vet att jag är störd!
Men jag älskar att sova! Jag älskar att vakna mitt i natten å se på klockan
å tänka " JAA, det är 4 timmar kvar tills jag ska gå upp :D "
Så ibland sätter jag kl på typ, 02.30 å somnar om sen xD så jävla sköönt!

Ida har fått en god vana :D
Varje dag, går jag "min" rund som tar lite mer än en halv timme.
Riktigt skönt! Kunna tänka på allt och ingenting för en gångs skull..
Såg han med hundarna idag -.- Han stod uppe på taket å hammrade..
Han såg att hunden glodde på mig, så han glodde lika mkt som hunden, typ.

Dagens sötnosar: David, Tobias, Desideria, Jimmy och Jossan <3
Marcus, jag älskar dej<3<3<3<3
----------- : Jag hatar dej :D <3<3<3


Kyckling

YÄY! :D

Jag är dagens sötnos! hihihihi :*

hahah <3


Ida

Du är ALLTID min sötnos <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: