2009-04-02
 22:39:55

Kärlek

Marcus, utan dig vore jag utan pojkvän. Haha nej skämt å sido.

Jag älskar dej mer än något annat.
Jag säger det nog inte tillräckligt ofta till dig, hur mycket du betyder för mig..
Men du än min stora kärlek i livet, och min bästa vän! Jag känner mig trygg med dej.
Jag litar på dig, och vill att du ska kunna göra det samma.
Vi har varit tillsammans i mer än 2½år. De 2½ bästa åren i mitt liv!
Kan sitta å skriva 100 rader om hur mycket jag älskar dej, men tänker visa dej
det imorron istället! när du bjuder mig på bio :D så mysigt vi ska ha det!
Du är så sööööt älsklingen min <3
Puss på dej Hjärtat :* // Din Ida

<3


Marcus Boysen

Awe , Tack baby <3 jag känner mig trygg i vårat förhållande också , du är det bästa som hänt mig och jag vill alltid leva tsmns med dig gumman <3 du är som solen , havet och vinden på sommaren , som den där nytända brasan under vintern och våren/höstens alla vacka färger på en och samma gång pluss massor til , min kärlek till dig går inte att beskriva med ord gumman <3 får nog försöka uttrycka det med något annat om det går <3<3<3<3 Jag ÄLSKAR dig och kommer alltid att göra det och alltid finnas här för dig baby vad det än är och kommer alltid ställa upp för dig älskling <3<3<3<3 Jag älskar dig / Din Marcus <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: