2009-04-09
 22:14:57

Hjärtstillestånd?

Idag blev jag så jävla rädd att jag höll på å grina..

Var ute på min vanliga kvällsrunda.
Gick i min egna lilla värld när jag såg en kille som höll på å mecka med en bil,
vilket jag sket fullständigt i, så jag gick å gick... Efter huset gick jag över gatan
för, duktig som man är går man på vänster sida.
några sekunder efter att jag börjat gå på den sidan ser jag i ögonvrån
en hund som springer mot mig övergatan och håller på å blir påkörd av en
bil som kör ASSNABBT! höll på å få panik! Bilen försökte svänga undan,
åt fel håll! så den höll på å köra på mig. Han vevade ner rutan och Skrek
" HÅLL KOLL PÅ DIN HUND JÄVEL!!!!!" Och sen stack han,
jag hann bara säga "förlåt" VADÅ FÖRLÅT? det e ju ffs inte min hund, en hundvalp för den delen!!
Blev så fuckat rädd.. mitt hjärta slog nog 400 slag i minuten.. När jag väll fick fatt på valpen
kom MAMMA hund springandes mot mig och morrade, visade tänderna och skällde.
JAG HÖLL PÅ Å DÖ! så jävla rädd... den hunden ger mig en utskällning varje gång
jag passerar deras hus.. gud!  Tur som fan att jag inte är rädd för hundar..
Men ärligt talat så blev jag AS rädd där..

efter 10000 tankar i mitt huvud kom han som bodde där ut, en kille som är några år äldre än mig!?
Jag var så arg och samtidigt ledsen eftersom jag var rädd, så jag skrek bara åt honom
"JÄVLA IDIOT, DIN HUND HÖLL PÅ Å BLI PÅKÖRD!!!!!!!!!!!!!!!"
Sen gick jag hem.

Hur fan kan man låta sina hundar gå lösa när man bor Precis brevid en 70 väg?
Där dom kör i 100 -.- smarthuven!


Marcus Boysen

Awe sötnos då <3 Du har ju gjort en god gärning idag , sen att ägaren inte tar hand om sina hundar är ju bara trögbeteende av honom :S sånna människor borde inte få ha djur :O menmen hoppas att du inte blev allt för rädd sötnos <3<3 Jag älskar dig Ida <3 puss /// Din Marcus


Anonym

www.aryanm.blogg.se



Läs mitt inlägg om smink!



www.aryanm.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: