2009-04-28
 22:29:59

Första doppet!

Idrotten idag var hemsk! igår sa man:
" de e soft idrott imorron, vi ska bara leka"
Ursäkta? sa någon SOFT? ingen har någonsin varit så trött, eller svitt
efter en idrottslektion!
(För er som vet var Kallis ligger i Helsingborg, så är det där vi har idrott.
Och precis utanför finns det en brygga ner till havet)
Så efter lektionen, så tog vi ett dopp i havet xD inte så kallt som jag trott, men fy fasen!

USCH! något hemskt hände mig idag ;o Blev skit rädd!!!!!
Efter idrotten var Dessan hungrig, så hon skulle handla hos Pasta mannen..
När vi kom dit, sa dom att dom inte tog kort -.- Så jag sa att jag kunde vänta där
med alla väskor, så kunde hon springa in på knutan och hämta pengar..
Sagt och gjort!
Jag satt mig vid dörren mot knutan och väntade.. Då kom det fram en JÄVLIGT
äcklig gubbe, en alkolist..
Han stannade framför mig och sa:
"Men det är ju DU!"
" Nej, det tror jag inte" svarade jag.
" Jo, men det är du! Jag känner din mamma"
"Jaha, men så trevligt" sa jag ironiskt -.-
Men jaha, då satt han sig brevid mig med en cigg i flabben och
började fråga ut mig, om mitt namn, var jag bodde, och om jag skulle supa ikväll :S
Han sa " Men vad är det din mamma heter?
" Ja, det borde du ju veta om du nu känner henne -.- " sa jag
Sen ljög jag å sa att hon hette Marie, och han bara
" Ja, Marie! så var det ja! Härlig kvinna!"
Jag höll på å garva ihjäl, men höll mig tack å lov -.- Sen blev han ännu äckligare
och frågade om jag skulle med till Dk å supa för 20 000 :S Jag kunde få 5000 ;s
Sen skröt han om att han hade en egen lägenhet.. "något för dig" sa han :S
Visste inte om jag skulle skrika eller bara gå, tänka bara FÖR FAN DESS KOM HIT!
Sen, när han blev närgången så bad jag honom gå.. så han gick, men var skit sur :S
Så jävla äckliga människor det finns i Hbg!

Jag kmr aldrig glömma när jag å Dessan satt på en bänk inne på knutan,
åsså kom det fram en man, som blödde från örat och sa:
"Ursäkta mina damer, men jag får be er att dra åt helvete"
Sen gick han :S


Efter skolan, var jag med Yasmina :D Alltid lika Treeevligt!! puss på dig hjärtat :*
Btw, har jag berättat att vi har satt upp poolen? ;) Bada till helgen? :D

Vad händer på valborg? (A)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: