2009-04-05
 22:13:01

Cp dag

Du säger att jag inte gör NÅGONTING för dig, och att du gör massa för mig?
Jo tjena, jag gör ju stora saker för dig ;o


Jag har åkt hem från skolan för att packa en väska åt dig,
sen stressat  som fan tillbaks till skolan eftersom vi hade prov,
sen tog jag bussen till dej å lämnade väskan.. Det tog ju nån timme allt de där..


Jag hjälpte dig med ditt arbete som du fick hem, visst du gav mig en slant.
Men jag hjälpte dig?

Jag hjälpte dig både INNAN och EFTER er fest. Vem gör iordning till en fest som
man själv ska gå på, å sen STÄDAR efter dig? inte många..
+ att jag hjälpte till att fixa ihop ljudanlägningen en hel jävlans söndag, för att inte du ville!

Jag satt i 3 timmar med din Blogg?
Jag har fixat filmer åt dej...

Bjöd med dig till en stor sak i malmö som inträffar i maj.. Bara för att jag VET
att du jätte gärna ville dit...
Jag kunde ha valt att ta med nån annan?

Jag råd frågar DIG när jag ska köpa något viktigt.. som min senaste Jacka,
det var viktigt för mig att veta vad du tyckte.. å du sa att du inte brydde dej :S Tack liksom?

Många gånger när du har haft "för fester" hemma hos oss har jag diskat efter er!
Utan att jag behövde det... tillexempel efter din klassfest? visst det var ett tag sen,
men jag stod i 2 timmar å städade efter er.. Behövde jag det?

När jag fyllt 18 är du den första jag vill ut med.
Vem suckar över mig när jag ska följa med er? som när du skulle tatuera dig?
Eller den 4e april? som inte blev av... Du ville inte ens ha med mej...
Hur jävla ledsen blev inte jag då? Å du grinar över en hemsida på internet?

orkar inte skriva mer.. men, vad har du gjort för mig?


Emma

Du har fel, jag har gjort mer för dig än du tror..



PUBLICERAT: 2009-04-06, 08:15:02 | URL: http://kaerleksbarn.blogg.se/
Ida

säg 3 saker...



PUBLICERAT: 2009-04-06, 12:30:08 | URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: