2009-04-01
 22:42:16

Asshole!

har knappt sovit nånting inatt.. hade 1000 tankar i huvudet.
jag orkar snart inte med detta skitet längre! Vill bara att allt ska vara som förut..

Idag, har jag bara varit ute, typ xD
Har klippt buskar, rensat rabatter och annat mög i flera timmar bara för att
underlätta för päronen. Tycker att dom kan behöva det.
Det är alltid kul när dom kommer hem och blir glada över något man han gjort!
Men fy vad ont jag har i hela kroppen! benen, armarna och nacken -.-
Sen stack jag, pappa å Glenn till Påarp och hämtade ett köksbord + stolar..

Ska upp imorron kl 06.30 och baka x)
Ska bjuda folket på praktiken på chokladmuffins ^^,
och sen ska jag passa på å sola liiite.

Jag hatar dej! Jag hatar dej -.- 
Stop messing with my brain, asshole!

Ååh, ska på bio med Marcus på fredag. Och jag ska få välja film :D
och han bjuder ;) kan det bli bättre? några förslag på film!?

Vill sova hos Marcus efter, men tänker inte.. Vill ta de sakta men säkert :D
ska ta bussen hem på kvällen, och tänka på honom (A)

Tjejer suger xD Killar suger också ;O
Nej men, tycker bättre om att ha killkompisar än tjejkompisar :S
Inget elakt mot alla mina underbara fliiiickor :*
Men tjejer snackar skit ;s Killar gör inte sånt :D och man kan ha roligare med dom xD killar flippar mer än tjejer :*


HEDER TILL (Närmst och främst) :
Marcus, Rickard, Niklas, Tobbe, Oliver, Jimmy, Tobias, Hampus, Jonas, David, Sebastian,
Linus, Johan, Olof, Andreas, Pontus, Viktor, Mikael, Filip, Viktor, Markus, Niklas m.fl.

Desideria, Tanya, Carolina, Emma, Linnea, Sara, Isabell, Yasmina, Josephine, Alexandra,
Therese, Rebecca, Josefine, Sofie, Linnéa, Louise, My, Emelie, Annelie, Veronika, Filippa,
Karin, Anna, Thess, Johanna, Belle, Ellie, Elin, Malin,
Lina  M.fl


Tobbe N

Tobbe, e det jag eller? ;)

Älskar dig tösen!


Ida

ofc. vännen <3


Oliver

Oh, Im on it :D

Men du är först på min lista, hehe köss


Ciiiccc

Jag också, så gullig du är stumpan :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: