2008-09-23
 18:29:00

Välkommen till min nya blogg!

Bleeding from the Inside.
 -  It Hurts.

Whao! Ida har skaffat blogg :)
Det kanske inte är något som förvånar någon,
behöver ju få skriva av mig ibland.


Praktik
Började min praktik denna veckan av 4 veckor.
Än sålänge äre helt ok :) har fått en jätte bra handledare,
min granne nämligen, as trevlig!  fast börjar halv 8 varje morgon
vilket är tidigt för min del (a)


Vänner
Har aldrig varit så arg på någon som jag är på
en av mina såkallade bästa vänner. Otacksamma människor
och skrytsamma människor är något av det värsta jag vet!
Visst, det brukar lösa sig.. men nu känns det inte så..
känns som att vli glider isär. Vi är nog för olika trots allt.

 - Du är inte så jävla perfekt som du tror

Pojkvän
Pih! känns som att jag inte har träffat dej på flera veckor,
men träffade dig i förrgår. Wierd.
Saknar dej :) <3

Jag litar mer på killar än vad jag litar på tjejer, ursäkta men dom sprider inte rykten, dom pratar inte skit om dig bakom din rygg, dom är bättre tröstare än tjejer, dom lyssnar på dig fastän att du inte tror det, om man är sur på något kan man ta ut det på dom utan att dom får damp anfall.
puss




 


SOFIE!!

Ida WoooW !!! jag är din första läsare !!! hahahah alla ni andra är ägda !!! Älskar dig med och jag ska äga dig på nintendo !!!!!!!!


Emma

wihoo jag e nummer 2 ;) finfin blogg =) <3


Sofie

hahaha nr 3


Emört

Good job girl :D


C

jätte fin Ida :) ska läsa den så ofta jag kan:) puss C


Marcus

Haha jag fick det bästa numret ;) fin blogg PÄLSK <3<3 får man något att glo på om dagarna ;) älskar dig bebe <3


Emma

Trevligt med blogg :) Men min är snyggar :P



PUBLICERAT: 2008-09-25, 17:23:44 | URL: http://kaerleksbarn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: