2008-09-27
 16:24:24

Bleeding from the inside...

Jag stör mig på mina högtalare. jag måste banka till dom för att dom ska funka.
Jag stör mig på att vi inte har pratat på flera dagar :@

Come on feel the noise
Girls rock your boys
We'll get wild, wild, wild!
Wild, wild, wild!
Hej :)
Idag äre lördag, å jag gick upp kl 6 -.-
började praktisera kl 07.30.
Skulle sluta kl 16.00 men slutade 15.00, vilket
är väldiigt skönt, för jag e dö trött..

Om ca 30 min kommer Marcus :)
och om 1 timme och 30 min kommer Sofie :D
Min syster ska ha Mary Kay party ikväll, så det blir
till att prova smink. trävligt trävligt.

Om exakt en månad åker jag till polen :)
Hahaha! Emma M, jag tänkte precis på en sak.. ;
Det finns många Polaker i Polen :D hahaha.
internt skämt -.-

Imorron äre HöstMarknad i Strövelstorp :D
wihu. morotsoppa :$ <3

Känner mig lätt irriterad.. vet inte varför, känner mig orolig.. vet inte varför.
Ajja, det blir väll bättre när marcus kommit hit :) SMILE*


Doctor actor lawyer or a singer
Why not president be a dreamer
You can be just the one you wanna be
Police man fire fighter or a post man
Why not something like your old man
You can be just the one you wanna be


Emma

haha shiiiit har ja ente äns tänkt på vi får akta oss haha =) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: