2008-09-29
 21:57:53

b what u wanna b

"Livet blir inte bättre än vad man gör det till"
Den du

Hej :)
Praktik mellan 07.30-16.00..
Stack direkt in till stan efter det, träffa marcus..
Stack till maria kyrkan kl 18.30, sjöng några nya låtar (för min del) som var skit fina!
många fina stämmor och mycket kano :) kul kul!
efter det tog jag bussen hem kl 20.10 Och nu sitter man här... suck?

dagarna bara försvinner :S hinner ju knappt göra nått.. elr jo, kanske..

imorron börjar jag nog 7.30 å slutar 16.00 ska ta bussen direkt hem till sofie, och kolla
på hif match med henne och Emma, jippi jippi :) å på onsdag är jag ledig :D
ska till ängelholm på förmiddan, å få ut nya p-piller. och sen, ska jag bara slappa :)
På fredag ska jag till ullared :$ :D:D:D ska titta på en jacka, och hårfärg.
Kanske nya underkläder också, får se.

Känner mig inte riktigt bra.. eller ja, jag vet ju att något är fel.
Men det känns som att det är mer än det? Vet ibland inte vad jag
själv snackar om. Har ont.

Har inte så mycket tankar i huvudet just nu, det e helt tomt :)
eller inte, men har inte hela natten på mig att skriva.. så får sammanfatta:
Jag klarar mig inte utan dig.
men jag hatar dej.
förlåt.

Ska prata med Marcus i telefon nu ;*


C

I'm here for u Darling <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: